Kundedata GDPR

 

Målet med den nye lovgivning er at sikre at dine personoplysninger – og eller den virksomhed som du repræsenterer -  bliver håndteret korrekt, og at de ikke bliver brugt til andet, end det/de specifikke formål som du har ønsket, eller som du har givet dit samtykke til.

Når du registrerer dig eller din virksomhed som kunde i Slots Bowl ApS, da bekræfter du dermed at vi må registrer din oplysninger og gemme dem i EDB-system til brug for kommunikation internet hos os og dig imellem. Oplysningerne er oftest navn, telefonnummer, e-mail, adresse, deltagere og det bestilte (evt. tillige faktureringsoplysninger).

Vi indsamler kun de person- og virksomhedsoplysninger, der er nødvendige for at kunne tilbyde den serviceydelse, du har anmodet om, eller som er påkrævet for at vi kan opfylde de forpligtigelser som du og/eller din virksomhed forventer. Normalt vil det dreje sig om navn, telefonnummer, e-mail og evt. adresse (for offentlig virksomhed tillige EAN-nummer). Vi ønsker ikke - og opbevarer ikke - oplysninger som kan tolkes som følsomme.

De person- eller virksomhedsoplysninger, samt de data du har givet os tilladelse til at gemme, kan og vil kun blive udleveret til dig. Oplysninger som vi gemmer er – udover ovenfor nævnte – fx resultater af spil, deltagernavne, dine indkøb – eller bestillinger - hos os, samt betalingsoplysninger.

Vi sletter ikke bare dine oplysninger. Når du har booket hos os, enten online, via telefon eller direkte, bliver oplysningerne tastet ind i vores indlejede bookingsystem EasyBowl A/S. Ønsker du at blive slettet i systemet, skal du sende en mail til kundedata@slots-bowl.dk mærket GDPR. Vi anvender kun information om dig, som er normal for vores kommunikation med dig og/eller den virksomhed du repræsenterer, såsom kontakt vedrørende faktura, events, begivenheder og tilbud. Vi videregiver ingen oplysninger til 3. mand.

Mere information om Slots Bowl ApS og GDPR, samt vores policy for hvordan vi håndterer personoplysninger kan fås ved henvendelse til kundedata@slots-bowl.dk